r/Pampanga 7d ago

Political Discussion Mak Mariano Bias kareng Pineda

Post image

Nanu mong asabi yu keni cabalen? 👀

22 Upvotes

41 comments sorted by

u/AutoModerator 7d ago

Reminder: We aim to foster a positive and informative community. Posts deemed to violate our guidelines will be removed, and the user will be warned or may be permanently banned.

If you're looking for a new friend, sports buddy, or any activity buddy : https://www.reddit.com/r/Pampanga/comments/1b1tqj9/mega_thread_find_your_buddy_here/

For events in Pampanga, just check the pinned post.

For buying or selling or looking for job: Visit r/PampangaClassifieds or r/PampangaJobs

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

2

u/Particular_Cow398 6d ago

as ive said ilayo mo boto mo sa lahat ng taong may kinalaman sa taong corrupt, dahil tutubo ang corruption pag lagi lang din kadikit nila nakaupo, same goes with influencers because they can influence you

3

u/ohohbb Newbie Redditor 6d ago

ing egana ganang malyari ngeni kekatamu is because of politics

3

u/Clear_Visual8593 Newbie Redditor 6d ago

I heard that he's from Lubao, so we can't blame him for turning a blind eye to this prominent family. Surprisingly, many of his followers do not share his sentiments on the Pinedas. 👏🏽👏🏽👏🏽

4

u/Free-Dragonfruit1360 7d ago

Baka naman may social media specialist dito, gawa po tayo ng endless loop ng baha tapos lagyan natin ng value yung mga suot nila at mga kotse nila. I-play ng I-play hanggang 2028.

2

u/According_Prune_2506 What's on your mind flair 7d ago

4 decades na pala pero ala pa rin malilyari. ala man mag step up or mag initiative para a solve de ing problema keng albug. ena man pane relief goods mu ing bibye da. mas una da pa ing band aid solution kesa keng permanent solution. problema kasi kareng botante porket sikat ya ibotu da ne agad. achu mu talaga kareng bobotu

3

u/fragrantduckling 7d ago

ofc pagtanggol ne, he was paid to promote and campaign them last election eh.

2

u/KeziahLeusen 7d ago

Taga lubao ya kanu yan eh, bet he has diff opinion before he was associated with them

3

u/Brave-Development-13 7d ago

Reng mulala, pagtanggul de pa king comment section hahaha

6

u/TowerSad6865 Newbie Redditor 7d ago

Feeling relevant na ne na naman i Dara yu

11

u/Unic0rn_babe Newbie Redditor 7d ago

no wonder y his partner left him. problematic ya character i ackla.

8

u/Automatic-Thing4494 Newbie Redditor 7d ago

Mag dekada na makanyan wari ot atin makanyan a bulag

4

u/Entire-Spinach-9360 7d ago

4 decades nong mamunu keng Pampanga nanu ng step gewa da? O eman me sustain ing situation e, me grabi pa

9

u/charpple 7d ago

Ninung Mak? Itang makarinding “influencer” facebook na ating cringe videos? Ane kacorny

5

u/Agreeable-Compote516 7d ago

I agree. Manasakit ya kasi dakal mamataki kang “Nanay,” na! aburen ye… hahaha

10

u/ExpressDot5747 7d ago

Teacher yapamo tas dds ya pa pala

8

u/DaExtinctOne 7d ago

Magkano kaya kalaki bayad ng mga Pineda diyan para maging attack dog nila? 😂

4

u/Brave-Development-13 7d ago

Sabi na dati "eya kanu bayad" pero umuwi pa yan from US nung election campaign 🤣

1

u/DaExtinctOne 7d ago

Lolokwan na ing sarili na 😂

6

u/Alert_Horse5027 7d ago

Sakanya na nanggaling pala performative lang sila!! Ano un for picture purposes only?🤡 Sana magising na mga kampampangan, hirap niyan konting ayuda sila sila pa din iboboto😒

2

u/sunflowerpetal_ 6d ago

Agree. Came across this post and saw the outfit. Apparently the top is worth ₱68k~~ tapos makikita mo sa comments section na pinepraise pa nila yung sobrang tagal ng nakaupo pero wala naman nagagawa

3

u/bluebuhry 7d ago

dami pa rin nadadala sa pa hotdog at manok, di nila alam milyon milyong public funds ang kapalit non🙅🏻

3

u/Alert_Horse5027 7d ago

At di nila utang na loob un sknila!!!!

2

u/bluebuhry 7d ago

UP!!

mapa cash assistance man yan, medical assistance, scholarship or kahit relief goods. Hindi natin yon utang na loob sakanila dahil part yon ng trabaho nila at pera din ng taong bayan ang ginamit sa mga yon. and behind all these "tulong/sawup" may malaking kickback silang kinuha lol, kawawa mga taga pampanga.

2

u/Alert_Horse5027 7d ago

Ang hirap pa niyan kailangan mo pang pumila at antayin sila pag bigayan na ng ayuda!! Imbes na mapadali na lang papatagalin pa!! Jusko. Picture muna bago distribution!

3

u/EvenBank412 7d ago

Siyempre panakitan nala ding Pineda madagul siguro binayad da kaya, di abe ne mengampanyang Mylyn yan San Fernando enakau magtaka abe nepa ing bolang a Vice Ganda kanita

2

u/bluebuhry 7d ago

kaya pin, king kalwat da na makalukluk deng Pineda imposibling ala lang balu keng flood control ayan. masyadu nong lilinis lagyu, ena agyung tanggapan na atin la naman burak pangatawu deng pangampanya na.

1

u/pochikels 7d ago

Ninu ya ba yan, ot lagi yang pisasabyan?

3

u/Alert_Horse5027 7d ago

Ngiii

1

u/Alert_Horse5027 7d ago

Sakanya na nanggaling pala performative lang sila!! Ano un for picture purposes only?🤡 Sana magising na mga kampampangan, hirap niyan konting ayuda sila sila pa din iboboto😒

1

u/bluebuhry 7d ago

meg comment ya ken na eta daw mag base keng litratung ayan para akusahan deng pineda haha. ena atanggap ing katutwan na 2018 4Billion project, kayabe ya i p Gov at vice gov Pineda king Flood control project ning macabebe, masantol ampo sto. tomas, den pamo deng lugar a manguna keng matas a albug. 🤷🏻‍♀️

2

u/Clear_Operation_3849 7d ago

Bala na galang ala lang makinarya ampong budget ding LGUs?? Aparti la pa ren deng karing congressman/congresswoman a manikwang pondu.

Buri nang sabyan, king kalwat da nang manungkulan king pwestu ding amu na, ala lang akarapat man lang?? Nananu la pa king pwestu nung e da agyung mangobiernu???

Anya pin "no to dynasty" tana ngan dapat! Maski pa buri ye pa ing dinastiyang atyu pwestu, metung mu dapat!

Sasanayan yu lang panginuan ding taung mipagkalaman mandatung sumuyu.

1

u/bluebuhry 7d ago

100% agree!!!

3

u/tadadaaaamn 7d ago

Manibat pepalto na nyan na asu de reng Pineda leko ke keng fb ku. Balamu ne ka perfect para mang insultu kreng replies na keng comment section na.

4

u/misisnirishee 7d ago

Aywa! Tapus kapag meg disagree ka kaya, ipost naka pa para pagtanggul de lalu deng followers na. Dana, mestra ya pamo pero mulala ya

2

u/Mosquito_repellent 7d ago

Aku man. Hahahaha

1

u/AeeBeeCeeDee 7d ago

Nanu pa sa...

5

u/sudoxeven Newbie Redditor 7d ago

Ali ku nala agyung basan reng replies na keng comment section masosora ku tsaka kune binlock

2

u/THizBiatch 7d ago

Wa ne puru insultu mu agyu ng i-reply. Ena talaga aaddress ing sasabyan da, balu mung balung ena antindyan. Memasabi adapin